2015年8月26日水曜日

I Am Diving in Okinawa!!

8/26 (wed)

Intro diving / 体験ダイビング
1st @ Cape Maeda / 真栄田岬
Depth : 10.6mtrs / 35ft
Time : 26mins
Water Temp : 29.6C / 85F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Cape Maeda for the first dive after the typhoon.

The guest was Heidi from Hong Kong. She was visiting Okinawa with her family.


The sea got calm again, yeeey!!!


Blue Cave was blue cave today.


Actually she was very good underwater. Her mum said she was a good swimmer, exactly!!! Not only fishes, she was waving the other diver underwater. I could tell she did have fun!!
With anemone fishes.


Under the boat.


Batfishes came and say hi to the young lady.


Thanks Heidi for coming today.
How was diving? Very fun, huh? Hope you had a great time underwater.
Now you go back to Hong Kong to get ready for the exam. Study hard!!

再見!



今日は台風後最初のダイビングをしに、真栄田岬まで行ってきました。

ゲストは香港からハイディです。家族旅行の間に潜りにきてくれました。

今日は海もかなり落ち着いてきていい感じに。

青の洞窟もホントに青かった。

お母さんが「彼女は水泳が得意なの」と言ってたけど、実際ハイディはかなり水に慣れてて、もうスイスイ。
魚に興味津々なのはもちろん、すれ違うダイバーにも手を振ってて、もう体全体から楽しんでるオーラが溢れてました。いいねー。

今日はありがとね、ハイディ。
ダイビングはどうだった?いい思い出になったかな?
それでは帰って試験勉強頑張って。

またねー。

0 件のコメント:

コメントを投稿