2015年9月9日水曜日

Learning Diving in Flower Garden

9/9 (wed)

Teaching @ Sunabe Seawall No.1 / ライセンス講習 @ 砂辺 No.1
Scuba Diver Course / スクーバダイバー
1st
Depth : 11.5mtrs / 38ft
Time : 41mins
Water Temp : 29.5C / 85F

2nd
Depth : 15.0mtrs / 49ft
Time : 36mins
Water Temp : 29.3C / 85F

3rd
Depth : 10.4mtrs / 34ft
Time : 54mins
Water Temp : 29.3C / 85F

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Sunabe Seawall for Scuba Diver course Day2.

The guests were, from yesterday, Sandy and Chris.
What a beautiful weather!!


Corals there were very colourful like a flower garden.



A school of Indian mackerel.


They did all the required skills for today smoothly, and were having fun as well.


Thanks Sandy and Chris for today.
How was the first time diving in the sea? Amazing, huh? Also you guys got used to the water quick and improved a lot.
And the day after tomorrow, we will be going to Kerama islands to wrap up the course. How lucky!!
You will have a great day for sure.

Have a nice day tomorrow and see you guys on Friday!!



今日は砂辺でスクーバダイバーコースの2日目を行ってきました。

ゲストは昨日に引き続きサンディーとクリス。
快晴の中で、初の海でのダイビングになりました。

久しぶりの砂辺だったけど、サンゴは相変わらずカラフル・鮮やか。見とれちゃいます。

そんな中をグルクマの群れが大口開けて泳いでたり、ウミヘビが散歩してたり、と、見るものには事欠きませんでした。

肝心の講習の方も、昨日の時点でいい感じだった2人は、初の海なんてことは感じさせもせず、どんどん水にも慣れていき、スキルもサクサクっとこなしていきました。上出来ー。

サンディ、クリス、今日はおつかれさまー。
初の海でのダイビングはどうだった?やっぱいいよねー、海中は。
そして一日休んだあとの明後日は、ケラマで最終日!!なんてシアワセな。。。きっと素敵な一日になるはず。

明日はゆっくり過ごして、あさっての朝ね!

0 件のコメント:

コメントを投稿