2016年5月4日水曜日

Learning Diving in GW

5/4 (wed)

Teaching / ライセンス講習
Scuba Diver Course / スクーバダイバー
Confined Water Session / 限定水域

* 日本語部分は後半にあります。

Today we had Scuba Diver course starting in a such a beautiful condition.

The students were MC from Canada and Sanjay from India.


They both made a very last minute booking but made it!

With a bit of struggle, they completed all the required skills for a confined water session.
And the condition looks perfect tomorrow, so it's going to be a fun day.

Thanks MC and Sanjay for your hard work today.
We will go deep and see many more fishes tomorrow so look forward to it.
 Have a good evening and see you tomorrow morning!



今日はスクーバダイバーコースの初日を行ってきました。

ゲストはカナダからエムシーとインドからサンジェイの2人でした。
2人とも滑り込みの予約でしたが、スケジュールも空いてて無事初日を迎えられました。

クラスルームで理論武装したあとはさっそく水の中へ。
2人とも最初は少し戸惑いもありましたがすぐに慣れ、スキルも全部こなし、明日への準備万端。さー、明日は深く行くぞー。

2人とも今日はおつかれさま。
明日はコンディションは更に良くなりそうだし、もっと楽しいはず。期待してて。

ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿