2016年5月21日土曜日

Let's Try Diving!

5/21 (sat)

Intro diving @ Sunabe Seawall -1 / 体験ダイビング@砂辺-1

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Sunabe Seawall for intro diving.


The guests were lovely sisters from Canada, Mercy and Grace.


After a bit of struggle to get used to the water in the beginning, they got the knack and enjoyed many fishes and colourful soft corals.

Thanks Mercy and Grace for coming today.
How was the first time scuba diving? It was a lot of fun, huh?
Enjoy the rest of your stay in Okinawa and have a safe trip back!!

Bye bye



今日は砂辺で体験ダイビングを行ってきました。
ゲストはカナダから来てくれた姉妹、メルシーとグレイスの2人です。

最初は水に慣れるのに少し手間取りましたが、コツを掴んだらもうあとはスイスイ。色鮮やかな魚達や、お花畑のように咲き誇るカラフルなサンゴ達にずっと興奮しっぱなしでした。

2人とも今日はありがとう。
初めてのダイビング、どうだった?楽しいでしょ?いい思い出になったら嬉しいです。
ではでは残りの滞在も満喫してねー。

バイバーイ。

0 件のコメント:

コメントを投稿