2016年8月25日木曜日

Let's Snorkel!

8/25 (thu)

Snorkelling @ Cape Maeda / スノーケリング @ 真栄田岬

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Cape Maeda(Yamada) for snorkelling.


The guests were Hyunwoo, Heebeum, and Sungjun from South Korea.


Coral planting area.


Corals were getting white. Hope this typhoon #10 stirring the water and cool it down.


Although it was a bit windy, still nice day!


Thanks everyone for coming today.
How was the snorkelling today? Hope you guys enjoyed it.

Enjoy the rest of your stay here and hope see you guys again!



今日は真栄田岬(山田)までスノーケリングをしに行ってきました。
ゲストは韓国から来てくれた同僚3人組でした。

今日は台風の影響もあって、結構風が強く、波も立っていました。
それでも水の中に入れば、いつもと変わらない世界がそこに。
白い砂地に、たくさんのサンゴ、クマノミをはじめとした色んな魚達、コブシメサンゴにも隠れていたり、と色々見れました。

みんな今日はありがとう。
コンディションは最高とはいかなかったけど、でも色々見れたね。
残りの滞在も楽しんで、また沖縄来る時はぜひ教えてねー。

0 件のコメント:

コメントを投稿