2017年3月28日火曜日

Blue Blue Cave

3/28 (tue)

Snorkelling @ Cape Maeda / スノーケリング @ 真栄田岬

* 日本語部分は後半にあります。

Today we went to Cape Maeda Blue Cave for snorkelling.


The guests were Jennifer and Chris from South Korea.


Bon Voyage!! Look at the colour of the water!!


A school of moorish idol.


Into Blue Cave.


The visibility was fantastic today.


Bye bye Blue Cave.


Batfish, Maeda's idol.


Anemone fish.


Although the sea was a bit choppy, we had good fun today.

Thanks Jennifer and Chris for coming today.
There were many fishes and Blue cave was fantastic, huh? Glad you guys enjoyed the water here.

Enjoy the rest of your stay here and we look forward to going diving with you guys next time!
Till then



今日は真栄田岬までスノーケリングに行ってきました。
ゲストはジェニファーとクリス、韓国からです。

今日は昨日までの荒れ気味だった海もかなり落ち着き、まだ波はあったものの何とか青の洞窟までボートでたどりつけました。
そしていざエントリーすると、透明度が抜群!!もう30mオーバーはいってました。

そんな中おなじみのツバメウオの群れ、クマノミ,ロクセンスズメダイ、等々を見ながら洞窟に向かいました。
いざ洞窟に入ると透明度のおかげか青さがいつも異常に青く見え、2人も大満足。
とても気持ちのいいスノーケリングツアーになりました。

ジェニファー、クリス、今日はありがとう。
思い思いに楽しんでたね。気に入ってくれて良かったです。
今度来る時はダイバーかな?その時を楽しみにしてます。
ではでは。

0 件のコメント:

コメントを投稿