2017年5月28日日曜日

Refresher Course

5/28 (sun)

Refresher course at Sunabe Seawall / リフレッシュコース at 砂辺海岸

* 日本語部分は後半にあります。

Today we had a refresher course at Sunabe seawall.


The guests were Jun and Chendi from China.


It has been a year since they last dove so they desided to take a refresher course before going to Kerama islands tomorrow.

"We are having fun although taking a refresher course!!".



Sunabe seawall has tons of soft corals. It is a very nice site for those who haven't dove for a while and wanna resume diving.




All good today and they are back on track.


Thanks Chendi and Jun for coming today.
How was the diving today? You guys looked very comfortable underwater.
And tomorrow, we are planning to go to Kerama islands for a day trip. Hope the weather stays ok and we are gonna have more fun over there.
Have a good evening.



今日は砂辺海岸でリフレッシュコースを行って来ました。
ゲストは中国から来てくれたチェンディとジュンでした。
2人は一年ぶりのダイビングと言うことで、明日ケラマに行く前にリフレッシュしておきたいと言うことでした。
そんな2人ですが、最初こそ少し戸惑いましたが、時間が経つにつれどんどん思い出していき、自分たちでタコや魚を見つけ、綺麗なソフトコーラルを満喫していました。

2人とも今日はありがとね。
久しぶりのダイビング、どうだった?やっぱ楽しいよね。見ててそんな様子が手に取るように分かりました。
そして明日はいよいよケラマに行きます。ちょっとコンディションが心配だけど、何とか持ちこたえてくれることを祈りましょう。
ではではまた明日!

0 件のコメント:

コメントを投稿